.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واکسیناسیون ۵۳ درصد از جمعیت بابل
۵۳ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال بابل یک دُز واکسن کرونا را تاکنون دریافت کرده اند.

به گزارش شمال نیوز، دکتر سیدفرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل با بیان اینکه ۳۲۰ هزار و ۵۸۰ دُز واکسن کرونا به هشهریان تزریق شده است، گفت: ۵۳ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال بابل یک دُز واکسن کرونا را تاکنون دریافت کرده اند.

او افزود: از مجموع ۳۱۴ هزار و ۵۸۰ دُز تزریق واکسیناسیون عمومی ،۲۰۸ هزار و ۸۶۴ دُز ترریق نوبت اول و ۱۰۵ هزار و ۷۱۶ دُز تزریق نوبت دوم انجام شده است.

دکتر جلالی گفت:حدود ۲۷ درصد مردم هر دو تزریق را انجام داده که هر دو آمار از میانگین کشورى بسیار بهتر است.

دکتر جلالی از وضعیت بسیارمطلوب واکسیناسیون کرونا در بابل خبر داد و گفت: این روند با توجه به واردات واکسن، سرعت زیادی به خود گرفت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل افزود: همچنین ۶ هزار دز واکسن ایران کوبا در مرحله کارآزمایی تاکنون به همشهریان تزریق شده است.

او گفت: برای سرعت بخشی به تزریق واکسن، سه مرکز تجمیعی در مصلاى بزرگ شهر بابل، سالن ورزشی شهید شجاعیان دانشگاه علوم پزشکی بابل و مرکز سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در سالن سپاه فعال بوده و همچنین مرکز خودرویی تزریق واکسن کرونا در پارک پردیس از جمله مراکز تجمیعی دیگری است که خدمت رسانی می‌کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل افزود: علاوه بر این، ۴۰ مرکز بهداشت شهری و روستایی هم همچنان کار تزریق واکسن را ادامه می‌دهند.

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.267 seconds.